Sommarlängtan

Jag fick ett infall att lyssna på Miss Li. Det var ingen bra idé. Även att jag inte var på hennes konsert på P&L så hörde jag lite av den och hon är nog den jag mest förknippar med P&L av någon anledning. Tror att det är för att jag började lyssna lite på Dancing the hole way home någon vecka efter festivalen. Och den handlar lite om just P&L. Jag saknar den veckan. Då tyckte jag att det var ganska jobbigt vissa stunder, men det var ändå så underbart. Efter att jag hade saknat Peace and Love ett tag började jag sakna dagen i Helsingborg. Det var så mysig stämning och jag kan fortfarande nästan känna den där nästan panikliknande känslan jag kände när jag såg Ola Salo.


Mitt kollage från konserten i Helsingborg.


När jag var med Mikaela när hon jobbade på P&L hade vi inte speciellt mycket att göra, vilket resulterade i att hon skrev på min rygg: "GANDALF Jag är en transvestit"


Kommentarer
Postat av: Rosa

Den låten är himla bra! Nämner hon inte P&L till och med i den låttexten? :)

Snart Uppsala :D

2009-09-16 @ 12:10:50
URL: http://olasalosuperstar.blogg.se/

Skänk en kommentar till inlägget här:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Den faktiska kommentaren:

Trackback
RSS 2.0