Schwarzwald med polkagris?

Min käresta Anca fyller år på fredag. Vi är lediga då, så tänkte våldgästa henne med tårta. Jag har funderat på lite olika. När jag ska baka något vill jag gärna testa något nytt. Schwarzwald är visserligen inget nytt, men det är så otroligt gott, iallafall min pappas. Jag tycker synd om alla som inte har smakat den, den är något som står över allt annat. Men eftersom att jag vill testa något nytt och Anca älskar polkagrisar funderar jag på ifall det skulle vara gott att ha i finhackade polkagrisar i grädden? Jag tycker det låter gott. Sen tänkte jag göra som små bakelser istället för en hel tårta.

Mörk choklad och polkagris är ju inte fel, så det borde funka. Håller med? Eller låter det vidrigt?

Kommentarer
Postat av: Ida

De låter blä..

Eller så tycker jag att de låter awsome men vill inte erkänna det. Akta så att den söta lill tårtan inte blir stulen av en utsvulten bodenbo.

Attans Bananer nu avslöja jag mig, de där skulle jag inte ha sagt.

2009-09-08 @ 21:16:38
URL: http://justanotherfool.blogg.se/
Postat av: Ida

De lät smaskens :D:D

2009-09-08 @ 21:18:46
URL: http://justanotherfool.blogg.se/

Skänk en kommentar till inlägget här:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Den faktiska kommentaren:

Trackback
RSS 2.0