Händelserik dag

Tips: Ha inte tekoppen framför tangentbordet. Det mår inte bra av att få massa te över sig. Nummer delen har precis slutat funka på mitt. Men schh, det behöver inte mor och far veta ^^

Idag har jag hunnit med mycket känns det som. Bakat tårta till Anca, varit i stan (köpt ett block där jag kan sätta dit ett foto på Ark på framsidan) och varit hos Sara och ridit. Det var väldigt länge sen och väldigt mysigt. Dock tyckte varken mina ben eller min rumpa att det var så värst mysigt. Så blir det när man rider ungefär en gång varannan månad. Men Sara har lovat att jag ska få hoppa lite nästa gång. Det har jag inte heller gjort på länge. Snart två år skulle jag tro att det är sen sist. Ska bli roligt. :)

Morgondagen ska jag försöka hinna med ännu mera på, städa litegrann, baka klart tårta och åka till Anca, duscha och hitta kläder, in till stan för att fira Anca med klassen och några till. Kommer bli väldigt skoj :)

Kommentarer

Skänk en kommentar till inlägget här:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Den faktiska kommentaren:

Trackback
RSS 2.0