Flumryck tar på krafterna

Jag har varit jättetrött idag. Verkligen trött. Fram till lunch släpade jag mig fram, vi hade visserligen bara tipspromenad och "hälsofrukost" men jag var trött och gick tyst och inne i mig själv. Funderade på hur jag skulle orka ta ett steg till. Låg kvar för länge i sängen imorse också. Efter vi hade ätit lunch satt vi nere i vårat omklädningsrum och jag fick en energikick eller något. Jag hoppade omkring, drygade mig, bet folk och skrattade så tårarna sprutade. Mina vänner tittade konstigt på mig och blev säkert trötta på mig. Jag hade roligt iallafall, lite roligt hade de andra också kanske, åt mig.

Efteråt kom jag underfund med att det tar väldigt mycket energi att vara så igång. Jag var helt slut och funderade igen på hur jag skulle orka ta ett steg till, läsa ett ord till och samtidigt förstå innebörden av det. På bussen hem sov jag, förutom när jag frös så mycket att jag funderade på om jag skulle komma hem levande.

Nu är jag hemma, har ätit majskolv och är piggare nu.

Jag känner dig inte, men jag tror jag gillar dig :)

Kommentarer

Skänk en kommentar till inlägget här:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Den faktiska kommentaren:

Trackback
RSS 2.0