Vart har solen försvunnit?

Solen har försvunnit, jorden har invaderats av stora gråa moln. Hejdå solen, tack för tiden vi fick tillsammans. Världen kommer långsamt svämma över av vemod, deppighet och tårar. Det finns inget bra vi kan få ut av det här. Men finns det någon mening med att försöka bryta igenom de stora gråa molnen? Jag är rädd för er, ni ger mig panik och ångest. Ni tar mitt syre, ni gör det svårt att andas. Det måste finnas ett sätt att bryta igenom det här.


Jag är deppig, och trött. Jag orkar inte riktigt. Tack för din kommentar Elise. Jag borde ta tag i mitt liv. Det är mycket jag borde, men lite jag egentligen orkar ta itu med.

Jag har fastnat för en låt med Scouting For Girls. James Bond. Tyvärr kan man inte bädda in den riktiga musikvideon, men den är ett tips. Istället får ni ett klipp med texten istället, hm mycket roligare..



Nu borde jag gå och göra mig iordning, vi ska få gäster ikväll..

Kommentarer
Postat av: Elise

Scouting for Girls <3 :D

Men om knappt en månad får du vara lycklig en hel helg, oavbrutet! ;) :*

2009-10-25 @ 13:18:14
URL: http://suspektfiskboll.blogg.se/

Skänk en kommentar till inlägget här:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Den faktiska kommentaren:

Trackback
RSS 2.0