Varning, deprimerat inlägg.

Just nu sitter jag och lyssnar på Erik Hassle och tycker synd om mig själv för att jag har suttit hemma både fredag och lördag två veckor i rad nu. Jag vill ha något att göra! Jag känner mig bara så ensam. Kallt är det också. Att typ ingen är inne på msn och pratar med mig (för alla andra har mycket roligare och intressantare liv än vad jag har) och att mamma och pappa bråkar med min bror gör det inte bättre.
Mamma säger att jag är väldigt sur nuförtiden. Ja, jag är nog det. Samtidigt som jag inte klarar av att vara ensam flyr jag från de människor som jag kan umgås med nu. Men jag har ingen lust att sitta och titta på tv med mina föräldrar. Jag vill träffa mina vänner.

Jag vill känna mig älskad. Jag vill känna någon hålla om mig. Inte vara ensam jämt, ha någon att dela livet med. Men vem skulle någonsin kunna bli kär i mig? Just nu känner jag att mitt självförtroende är i botten.

Höstdepression, I hate you, leave me alone.

Of all the lonley people I wanna be loved by you
- Wanna be loved, Erik Hassle


Kommentarer
Postat av: Ida

Jag känner så igen den där känslan..

Snuttegull snart kommer jag och värmer dig!<3

2009-10-04 @ 00:39:10
URL: http://justanotherfool.blogg.se/
Postat av: emelie

jag förstår exakt hur du menar!

Hatar den känslan.

Men vi får faktiskt ta och träffas snart!! <3

2009-10-04 @ 09:00:52
URL: http://emelieslittlecorner.blogg.se/
Postat av: Rosa

Känner igen mig i ditt inlägg så väl... :/

2009-10-05 @ 23:04:05
URL: http://enrosagnu.blogg.se/

Skänk en kommentar till inlägget här:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Den faktiska kommentaren:

Trackback
RSS 2.0