Tell me this night is over

Jag har ett tryck över bröstet och en kall klump i magen. Tårarna trycker på. De börjar bli många nu. På något sätt måste de ut snart. Jag måste lätta på trycket snart. Annars kommer jag falla sönder. Allt är jobbigt. Det enda som får mig att må lite bättre är The Ark's studioblogg. De verkar ha roligt. Den gör att det går att se nästa år. Det är inom räckhåll nu.

Jag saknar dig också Elise. Imorgon är det en månad kvar tills jag åker till dig. Jag längtar! Jag vill träffa dig nu! Sötaste barnbarn Kanin <3

Det finns så många människor jag älskar, och många av dem som jag saknar. Vissa finns i bakgrunden, vissa är på väg ut, vissa är nära. Jag är dålig på att hålla uppe kontakten. Kanske är det så att vissa tillhör en förgången tid, vi kanske inte har mer att säga till varandra.
Det jag ville säga är att det är många som betyder så himla mycket. Även om jag är kass på att visa det. Det är inget jag är stolt över, men det är så jag funkar. Nu är det höst och det är inte min bästa tid, jag behöver er! Jag ska försöka finnas för alla också. Jag försöker göra vad jag kan. Jag försöker vara glad, men ser ni en tår långt in i mitt öga, eller en sur min, bli inte rädda. Stå kvar hos mig, snälla, det blir bättre.

Maybe you all would consider it a joke
If I say that I hate myself
But now and then
When I look into the mirror
All I see is a big mistake
-And wouldn´t you
Well, I just wanna be fun
Just wanna be the one
Who makes you smile

Kommentarer
Postat av: Elise

Åh <3 Jag längtar också, som fan!



Jag tror det handlar mycket om att satsa på det man har och försöka lägga annat bakom sig. Min gammla klass t.ex. vi hälsar knappt på varandra på bussen längre. Men det stör mig inte, för jag har placerat dem i en tid som inte längre finns. Jag klarar mig alldeles utmärkt utan dem och de klara sig alldeles utmärkt utan mig. Tänk på att de som man oftast känner sig dum för att man inte tar kontakt med, de tar ju oftast inte kontakt med dig heller - så det är ju lika mycket bådas fel och det finns ingen anledning till att du skall må skit för det.

2009-10-24 @ 11:47:14
URL: http://suspektfiskboll.blogg.se/

Skänk en kommentar till inlägget här:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Den faktiska kommentaren:

Trackback
RSS 2.0