Sluta göm dig solen, vi vet att du finns där bakom!

Jag börjar tröttna på att blogga. Det enda jag gör är att gnälla på allt. Kanske är det för att det är höst. Jag har alltid haft fobi för hösten och mörkret. Jag ska försöka skriva lite mera roligt.

Nu har ännu en dag gått utan att vi har fått en enda liten skymt av solen. Jag har sovit länge, och är trött. Så himla trött. Kanske är det mest psykisk trött. Jag är trött på allt, inget är roligt just nu. Tårarna är inte långt borta. Ingenting speciellt händer, allt är bara lika grått och trist hela tiden. Kan någon komma och ge mig lite färg? Vad som helst, förutom den här jävla trista gråskalan som bitit sig fast! Allt blir så grötigt och det är svårt att urskilja detaljer. Färgsprakande fyrverkerier.

"Du kallar mig pucko när jag frågar vad du ser i en sån som mig" - Markus Krunegård (minns ej vilken låt, men någon från de senaste två albumen)

"Jag gillar förändringar, för jag har så svårt att leva i nuet" - Jag


Kommentarer

Skänk en kommentar till inlägget här:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Den faktiska kommentaren:

Trackback
RSS 2.0