Praliner, mm

Vi städade i kondis idag, inte så värst roligt. Men eftersom det är lov nästa vecka rensade vi även i kyl och frys. Vi hittade några praliner vi fick äta av, mm. De var fyllda med någon kolasmet, smakade ungefär som mormors julkola. Och det är nog något av det godaste jag vet!

Matteprov idag, det gick väl sådär. Två uppgifter som jag inte hade en aning om hur man skulle lösa. En g uppgift och en vg/mvg uppgift. Jag hade verkligen inte en aning. 0,13x+8,25>10+0,05x ?

Igår hade jag kallköks prov, praktiskt och teoretiskt. Det praktiska var ganska roligt, jag gjorde bakad potatis med kycklingröra och en sallad. Riktigt mumsig kycklingröra! Teoretiska provet gick sådär. Men åt det bättre hållet tror jag. Sen fick vi glass, jag fick sockerchock. Något som våran engelsklärare inte uppskattade när jag var rastlös och okoncentrerad. Men jag hade roligt ^^

Kommentarer
Postat av: Elise

Jag ser fram emot praliner när ni kommer hit <3

2009-10-24 @ 11:48:10
URL: http://suspektfiskboll.blogg.se/

Skänk en kommentar till inlägget här:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Den faktiska kommentaren:

Trackback
RSS 2.0