Ny design

Nu har jag bytt design. Får se hur länge jag har den. Jag vet inte riktigt om jag gillar den eller inte. Jag har lite fobi för brunt- även att brunt är ganska fint, på sitt sätt. Men det blir väldigt tråkigt med brunt. Fast det passar rätt bra nu till hösten iförsej, till bilden också. Även att headern inte är den bästa. De är lite för suddiga.

Nej jag kommer nog inte ha den här designen så jättelänge. Men ett tag iallafall :)

(Elise, sökrutan! den är lila, var hittar jag den koden?)

Kommentarer
Postat av: Elise

Ändrade både sökrutan och kommentarsrutorna nu :) Den färg du har som bakgrundsfärg finns inte med på designadinblogg

2009-10-10 @ 13:08:08
URL: http://suspektfiskboll.blogg.se/
Postat av: V

riktigt snygg design!!



svar: tack! kul att du gillar headern :)

2009-10-10 @ 20:59:16
URL: http://musicinmylife.blogg.se/

Skänk en kommentar till inlägget här:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Den faktiska kommentaren:

Trackback
RSS 2.0