Nu har jag faktiskt pluggat

Jag satte mig faktiskt ner och pluggade efter mitt förra inlägg här. Samhällskunskap, massmedia. Jag svarade på några frågor om krig och media och sedan tänkte jag renskriva. Men eftersom mina svar var så flummiga skulle jag kolla upp en artikel som aftonbladet, svenska dagbladet, expressen och dagens nyheter publicerade 1999. En tolv sidor lång artikel. Himla intressant, men också så himla läskigt med nazism.

Här kan ni ladda ner artikeln

och här kan ni läsa en artikel om den artikeln


Ja, jag ska försöka få in fler bilder i mina inlägg.

Imorgon är en ny vecka, det kommer hända lite under veckan. Markus Krunegård släpper två album. The Ark's nya officiella hemsida och förhoppningsvis ska The Ark börja blogga lite smått. :)

Kommentarer

Skänk en kommentar till inlägget här:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Den faktiska kommentaren:

Trackback
RSS 2.0