Kommentarer

Hey, jag gillar kommentarer. Jag vet att ni inte är jättemånga som läser, men ett par stycken är ni. Vissa verkar läsa både en och två gånger per dag också. Vad ska jag skriva för att ni ska börja kommentera? Visst är det skönt att jag får skriva av mig, men utan kommentarer blir det lätt lite tråkigt...

Lite feedback, skriver jag bra, skriver jag dåligt? Är det något jag borde tänka på? Synpunkter på vad jag skriver om?

Jag vet att bilder gör en blogg bättre, men jag har ingen bra kamera så jag tar inte många kort och de jag har på datorn är lite för välanvända..

Kommentarer
Postat av: Elise

Du skriver BÄST! <3

2009-10-29 @ 09:34:59
URL: http://suspektfiskboll.blogg.se/

Skänk en kommentar till inlägget här:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Den faktiska kommentaren:

Trackback
RSS 2.0