Ja, jag är nog dum i huvudet.

Jag satt precis och försökte räkna lite matte. Jag är på en sida som kallas "utmaning". Och utmaning är det. Jag fattar ingenting. Eller jag tror jag fattar, räknar och det blir total fel. Och jag fattar inte vad det är jag har gjort för fel. Just nu känner jag mig totalt dum i huvudet, alla siffror snurrar bara runt, runt i skallen på mig. Förr brukade jag tycka att jag var bra på matte, något som talar för det är att jag faktiskt fick MVG i matte A också. Det får mig att känna mig ännu mer dum i huvudet. Att jag som fick MVG i matte A inte ens kan klara lite svårare G uppgifter, typ. Gaah!

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag känner igen mig i de där.. jag är totally lost på fysiken.

Och det är ju mycke nytt i matte b, matte a har man ju traglat igenom i princip hela livet. Fast dum i huvet är du då inte!!

2009-10-01 @ 18:15:53
URL: http://justanotherfool.blogg.se/
Postat av: Elise

Men matte b liknar ingen matte du nånsin har räknat, i svårighetsgrad. Det är ett helvete från början till slut. När man börjat fatta något kommer nytt kapitel och man fattar noll igen. Så kommer nationella och man skall gå igenom allt igen och man har såklart glömt allt igen...

Ja, jag hatar matte!

2009-10-02 @ 18:13:36
URL: http://suspektfiskboll.blogg.se/

Skänk en kommentar till inlägget här:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Den faktiska kommentaren:

Trackback
RSS 2.0