It takes a fool to remain sane

Har inget att skriva om idag egentligen. Jag hörde premiär spelningen av Kents nya singel Töntarna, vet inte vad jag tycker om den. Jag har träningsvärk. Hade prov i Projekt och Företagande, gick nog åt helvete. Har börjat förstå lite matte igen. Jag har återupptäckt Queen lite igen.

Far kom förbi och berättade att han hade tittat på Rapport. Det var ett inslag med några tjejer som satt och spelade gitarr och pratade om att de inte fick någon A-kassa eller något sånt.  En av tjejerna (eller kanske bara var en tjej, har inte sett det själv) hade massa tatueringar på iallafall en arm, en av tatueringarna var text, det stod It takes a fool to remain sane. Tufft säger jag. Ska se om jag hittar inslaget.

Nu ska jag titta på webtv från moderskeppet om textur i text tror jag det var. Hare' gött.

Kommentarer

Skänk en kommentar till inlägget här:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Den faktiska kommentaren:

Trackback
RSS 2.0