Ibland ska även jag ha tur

Jag har tur Elise, du är min tur. Jag har levt länge utan att veta om dig, nu är du en stor del av mitt liv och jag hatar att det är så långt mellan oss. Men kanske det är bra, för då har vi extra roligt när vi träffas. Även att vi har känt varandra i bara snart två år känns det som att jag inte klarar mig utan dig. Våra sms, våra samtal som inte kan ta slut. Att vi kan säga halva meningar och vi förstår vad vi menar. Jag älskar dig, mitt barnbarn <3




Förlåt att jag inte kommer upp i veckan Ida, men ni får ha så roligt. Så är det när det är långt och vissa har ingen fungerande ekonomi. Men jag kommer iallafall till nyår. Då får vi ha roligt.
Jag älskar dig mitt barn, du är också en så stor del av mitt liv. En stor del, som jag inte kan se mig själv utan. Nu pratar vi inte längre lika ofta, men fortfarande är det så mysigt att prata med dig. Det är långt mellan oss, men ändå känns det som att vi är så nära när vi pratar. Min söta boden bo <3




Titta deras bloggar, de är iallafall intressanta. Elise, Ida

Kommentarer
Postat av: Elise

NAAAAWWWWW <3<3<3<3 :D

Du är också en stor del av mitt liv sötaste mormor får!!

Det där med halva meningar, det är som att vi är ett gammalt gift par :P

2009-10-25 @ 13:20:13
URL: http://suspektfiskboll.blogg.se/

Skänk en kommentar till inlägget här:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Den faktiska kommentaren:

Trackback
RSS 2.0