Hej, jag är bra på att skjuta upp saker

Att gå en så här slapp linje på gymnasiet har sina nackdelar. Jag har blivit pissdålig på att plugga. Men väldigt bra på att hitta undanflykter och skjuta upp saker och ting. Jag borde ha pluggat hela veckan, inte mycket har blivit gjort. Igår tänkte jag hinna plugga litegrann, jag gjorde en matteuppgift. Idag när jag kom hem från Anca (senare än jag tänkt) tänkte jag plugga, jag hann räkna en matteuppgift sen följde jag med och handlade, för att få övningsköra. Jej, vad jag är bra på att plugga. Och nu är klockan snart halv sju, istället för att börja plugga direkt när jag kom hem sätter jag mig vid datorn. Jej me. Men nu när jag haft mycket att plugga en tid har jag tränat lite mer och hållt mitt rum någorlunda i skick.



Love will never find me

Kommentarer
Postat av: Elise

Haha, duktig du är ^^ Skärpning mormor, du skall vara en god förebild för ditt barn och barnbarn! ;)

Föresten så har verkligen pappas dator något emot din blogg för nu vill den inte visa din meny igen :P

2009-10-11 @ 21:49:33
URL: http://suspektfiskboll.blogg.se/

Skänk en kommentar till inlägget här:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Den faktiska kommentaren:

Trackback
RSS 2.0