Faddergalan

Nu är jag klar. Jag ringde Elise för att få lite hjälp med några frågor om insamlingsgalor eftersom hon varit med på faddergalan. Det jag tänkte skulle vara ett snabbt samtal blev 47 minuter. Men vi pratade nästan bara om insamlingsgalor (förutom när pappa kom och slog mig med ett skohorn ^^)

Iallafall så pratade vi om att hon hade intervjuat några under faddergalan. Bla Kevin Borg. När jag satt och tittade på de intervjuerna, hittade jag ett reportage med Amanda Jensen när hon åkte ner till Ecuador. Riktigt gripande, jag fick en klump i magen av det.

 

Nu ska jag skriva klart planeringen till kallköket. Sen blir det God Natt!


Kommentarer
Postat av: Elise

Åh <3 Det reportaget är så himla underbart! Min "ledare" i ungdomsrådet var med på den resan :)

Ja, men det var ju ändå inte sååå långt för o vara oss ^^

Puss på dig <3

2009-10-15 @ 16:50:19
URL: http://suspektfiskboll.blogg.se/

Skänk en kommentar till inlägget här:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Den faktiska kommentaren:

Trackback
RSS 2.0