Äntligen lite fart!

Och nu äntligen är inte blogg.se lika segt längre! Grattis eller något. ^^ Jag har inte riktigt haft ork att skriva, har inte haft så mycket att skriva om. Så när det ändå är så segt har jag verkligen ingen lust att skriva. Får se om det blir mera nu.

Idag gjorde jag och Becka bagels. Tog väldigt lång tid, inte bra när alla ska använda degblandare samtidigt. Så vi hann inte mer. Eller jag gjorde barn också (i marsipan, till en dop-tårta). Och rullade ut chokladbröd. Det är nog en av de äckligaste kakorna. Eller "småbröd" om man ska vara riktigt rätt. Jag tycker annars om choklad, men inte så. Det är bara äckligt. Ni vet sånna som ser ut som kolakakor fast med choklad och sen pärlsocker på. Torrt och vidrigt. Inte ens degen är god.

Efter skolan gick jag, Anca och Hanna på stan. Jag skulle hitta sånna där pinnar till planscher, vi gick runt i nästan alla tänkbara affärer- tillslut frågade jag i en affär och hon tipsade om Gallerix. Vad jag kände mig dum då. Det är ju nästan självklart att det fanns på Gallerix. De säljer ju typ bara tavlor och planscher. Sen köpte jag en mascara och så satte vi oss och fikade. Varm choklad med marshmallows i. Mums vad gott!

Kommentarer

Skänk en kommentar till inlägget här:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Den faktiska kommentaren:

Trackback
RSS 2.0