Trött, på riktigt

Hur ofta händer det att man får lov att gå hem från skolan för att man är för trött? Det gjorde jag idag. Jag är fortfarande trött. Jag sov till Jesus Christ Superstar och Lejonkungen. Vi hade våran första lektion i kondis. Det hade nog varit kul om jag inte varit så förbannat trött. Jag gjorde en tårta på en halvtimme ungefär. Frukttårta. Jag gillar inte att göra det, det är svårt att dekorera dem. Sen fick vi packa upp alla varor som kommit. Massa tunga lådor och massa säckar med mjöl och socker. Men säckarna tog våran snälla bageri lärare hand om.
  Jag måste sett ganska risig ut, till och med våran bageri lärare frågade hur det var med mig och sa åt mig att gå hem.

Jag gick runt och trodde att jag började bli sjuk. Men jag tror att jag är übertrött. Utmattad. Får jag sova ordentligt inatt kommer jag nog vara tillbaka på banan igen. Banan stavas likadant som banan. Och det där fattade alla. Ni vet banan, runt, runt och banan, frukten. Fast det är ingen frukt, det är ett bär.

Elise, har du sett blogginlägget på framsidan? Espressohouse vs Starbucks? Här är länken iallafall, tänkte att du är intresserad kanske.

Något som inte var IKEA, något som inte hade lösningen i kanten

Kommentarer

Skänk en kommentar till inlägget här:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Den faktiska kommentaren:

Trackback
RSS 2.0