Plugg, plugg, plugg

Nu har jag skrivit klart en samhällskunskaps uppgift. Om politiska system, typ. Det var inte så farligt. Men jag orkar inte riktigt med den. Jag har inte gjort den frivilliga uppgiften, tror inte att jag kommer göra den heller. Snart ska jag ringa till min sötnos, Ida. Det är över en vecka sedan sist, över två tror jag nästan. Så länge har det nog aldrig gått tror jag.. Men så är det när man har mycket att göra i livet. Jag tycker inte att jag gör något, ändå är jag upptagen typ jämt.

Senare ikväll ska jag fortsätta plugga. Engelska tills imorgon, matte från idag, lite projekt och företagande och kanske börja på en bokrecenssion. Vilket liv jag har. Och jag går ändå en praktisk linje. Hur mycket har man inte på teoretiska linjer då? Nej fy, jag är inte van vid att plugga längre. Förra året var världens slö år egentligen.

Nu ska jag vandra härifrån. Har ni tråkigt kan ni lyssna på Markus Krunegård från p3 live session. Det kan ni göra Här!

Kommentarer
Postat av: Ida

Vi har slagit någon form av rekord på att inte prata i telefonen med varandra.. inte bra. Fast det gör inget.. för vi har ju träffat Ola Salo!

2009-11-10 @ 21:07:01
URL: http://http//justanotherfool.blogg.se

Skänk en kommentar till inlägget här:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Den faktiska kommentaren:

Trackback
RSS 2.0