Idag är en dag då jag trivs med mig själv.

En bild, weei. Alla blev imponerade. Jag vet att jag borde ha mer bilder i mina inlägg. Det blir lätt tråkigt utan bilder, det vet jag. Men jag har inte mycket bilder. Särskilt inte när jag har systers dator, som jag haft i ungefär en och en halv vecka. Den här bilden är iallafall på de tre ankorna som jag, Elise och Ida vann på Liseberg. Sån där manick med gripklo. De är våra maskotar. Arkitekter. Ännu ett tecken på hur långt vi kan filosofera fram lustigheter. Tänk The Ark.

Idag har jag studiedag. Och jag känner att jag verkligen behövde det. Vi är lediga imorgon också. Jag började dagen med att ligga kvar i sängen och läsa. Någon gång runt halv elva- kvart i elva gick jag ut och gick. Det blev lite längre än jag först tänkte. Men det var skönt att gå, jag gick och funderade. På allt. Tillexempel på att jag var väldigt stressad igår. Igår var ingen bra dag för mig. Idag, när jag fått gå runt i min ensamhet, utan så många tankar på att det snart är jul, har jag mått bra.

Nu ska jag redigera bilder från Göteborg. Sen får jag väl se hur mycket jag klarar av att röja undan av allt jag egentligen behöver göra.


Kommentarer
Postat av: Elise

Våra fina arkitekter :) De måste vi ha med oss nästa år! Jag har bara utvecklingssamtal imorn, men jag måste ju plugga. Förutom att jag också skall lägga upp konsertfilmer och blogga :)

2009-11-24 @ 22:49:23
URL: http://pur.webblogg.se/

Skänk en kommentar till inlägget här:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Den faktiska kommentaren:

Trackback
RSS 2.0