Fredagsmys

Idag har jag en hemmakväll. Underligt nog njuter jag av det. Jag brukar inte tycka om att vara ensam på fredagkvällar. Eller jag är ju inte ensam, min familj är hemma också. Men inga vänner. Jag behöver ladda upp inför nästa helg. Då jag ska ner till Göteborg och leka med Kanin och Pingvin. Mitt barnbarn och barn. Elise och Ida. Det ska bli så himla mysigt! Och jag hittade en hundring idag som jag inte mindes att jag hade. Det har faktiskt gjort lite av min dag. Vad det hade med allt att göra så tänkte jag spara den till nästa helg.

Jag håller fast vid min teori att jag var totalt utmattad i onsdags. Så jag tänker ta det lungt. Jag är fortfarande ständigt trött. Jag borde se onsdagen som en varning, jag klarar inte av att vara igång hela tiden och borde fokusera på rätt saker. Det är viktigt att sätta sig ner och ta det lugnt, det är viktigt att sova tillräckligt många timmar.

Och nu kom Rebel Rebel på Spotify. David Bowie lp's är väldigt dyra. Jag gillar han, han är mysig.

Kommentarer

Skänk en kommentar till inlägget här:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Den faktiska kommentaren:

Trackback
RSS 2.0