Dålig uppdatering

Jag vet att jag har varit kass på att uppdatera. Men jag har inte varit hemma eller haft tid. I tisdags sov jag över hos en vän och igår var jag på öppet hus i skolan. Vi fick göra 60 smörgåstårte längder. Från klockan 13 till 19.30 med en kvarts rast. Snacka om att jag var trött när jag kom hem. Jag hann duscha, se på Grey's anatomy och gick och lade mig. Klockan tio låg jag i sängen. Men det tog ett bra tag innan jag somnade.

Jag sover jättedåligt nuförtiden. Eller har jättesvårt att somna. Iallafall när jag är själv. När jag sover hos någon eller någon sover över här somnar jag som en stock. Jag tänker för mycket när jag är ensam. Och det är för stor plats när man sover ensam. Jag tror jag får börja med att ha strikta rutiner när jag ska lägga mig nu. Och en sak: jag ska lyssna på Olas gamla sommarprat när jag ska sova. Då somnar man så gott så. Inte för att det är tråkigt, jag har bara vant mig vid att somna till det, kan det utantill och han har så mysig röst.

Nu borde jag gå och plugga. Kanske skriver ett inlägg om alkohol senare ikväll.

Kommentarer

Skänk en kommentar till inlägget här:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Den faktiska kommentaren:

Trackback
RSS 2.0