Tryn och knorr sprutan

Igår fick jag tryn och knorr sprutan (även känd som svininfluensa vaccinet). Och på grund av den har den här dagen varit en av de jobbigaste på länge. Lite på grund av Elise också, som väckte mig mitt i natten, men jag förlåter henne eftersom det var för den goda sakens skull hon ringde. Hon frågade nämligen om jag ville att hon skulle köpa en signerad Markus Krunegård skiva till mig. Men tillbaka till dagen, jag sket i engelskan eftersom jag var så grymt trött (lägg märke till grymt, haha) och åkte in lagom till idrotten istället. Simhallen. Vi fick börja med att leka en stund, och det var kul iallafall. Efter idrotten hade vi lååånga teoretiska lektioner. Och tiden gick väldigt segt.

Helst skulle jag vilja vara hemma imorgon, mitt huvud dunkar och gör ont och jag har feber ont i kroppen och armen gör fortfarande ont. Men jag kan inte, för jag har redan missat en halv kondis lektion. Missar jag mera är mitt betyg i riskzonen. Eftersom vi inte får så många timmar vi ska ha.

Jag skrev inget igår eftersom jag kom hem halv åtta och satt och tittade på faddergalan resten av kvällen. Nu ska jag gå och vila en stund tror jag, ifall det ska finnas en chans att jag ska orka plugga litegrann.

Kommentarer
Postat av: Elise

Jag gillade det där du skrev om att du tittat på faddergalan duktig flicka

2009-12-07 @ 08:45:20
URL: http://suspektfiskboll.blogg.se/

Skänk en kommentar till inlägget här:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Den faktiska kommentaren:

Trackback
RSS 2.0