Rastlös

Jag är rastlös! Och det är fredagkväll. Att vara hemma hela dagen själv och sedan sitta hemma på kvällen utan mer sällskap än av halva familjen är ingen bra kombination. Det hade verkligen varit kul att göra något ikväll. Men det hade säkert inte gått så bra iallafall, eftersom jag ska åka till Stockholm imorgon med min familj och farfar. Jag vet inte ens vad jag ska ha på mig imorgon. Särskilt inte eftersom jag måste dölja armen hela tiden. Det är något jag får fundera ut.

Jag kanske borde gå och lägga mig. Egentligen är jag ganska trött nu. Men först vill jag veta, varför läser DU min blogg?

Kommentarer
Postat av: I

Jag läser din blogg för att du är söt när du skriver. Du skriver om bra saker och jag tycker om att läsa bra saker. :)

2009-12-12 @ 13:18:36
Postat av: Rosa

Jag läser din blogg för att du är en väldigt trevlig prick :)



sv: Haha, härligt! Enligt tidningen verkade det som att det bara var Ola, men enligt deras blogg verkade det som att hela bandet var här. Tycker att det verkar mest logiskt eller nått med att hela bandet var med i Gävle. :p

2009-12-12 @ 23:36:06
URL: http://olasalosuperstar.blogg.se/
Postat av: Elise

För att jag skall veta saker om ditt liv utan att behöva skriva längre sms eller prata i telefon längre än vi redan gör ^^ Haha :P Nemen för att du skriver fint flicka <3

2009-12-16 @ 14:40:20
URL: http://suspektfiskboll.blogg.se/

Skänk en kommentar till inlägget här:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Den faktiska kommentaren:

Trackback
RSS 2.0