Pepparkaksbak

Idag kom Elsa hit och bakade pepparkakor. Det var roligt! Särskilt att kristyrera dem. Eller egentligen var inte det kul, men vi var så grymt dåliga på det så det blev kul att se resultatet. Vi hade gjort väldigt många älgar, och de var roligast att dekorera så när vi kristyrerat väldigt många älgar kom vi på att klart vi ska ha en omröstning om vilken älg som är snyggast!



Lämna en kommentar om vilken som du tycker är snyggast. :)

Det var kul att träffa Elsa, nu har vi träffats ganska ofta, jämfört med förut. Och det tycker jag om, vi har roligt. Synd bara att jag inte lyckas hålla kontakten med alla jag skulle vilja. Många har långsamt börjat glida bort...

Imorgon har jag prov. Jag har inte pluggat mycket. Lite i fredags. Jag kommer nog inte plugga mycket mer ikväll heller. Det får gå som det går, skitsamma.

Kommentarer
Postat av: Elise

2 tycker jag :)



Du är duktig på att ladda upp bilderna för breda, ladda upp dem i 400 så blir det rätt ;)

2009-12-07 @ 08:43:02
URL: http://suspektfiskboll.blogg.se/

Skänk en kommentar till inlägget här:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Den faktiska kommentaren:

Trackback
RSS 2.0