"Låt mig slippa vara smart ikväll"

Ikväll gör jag ingenting. Tittar på Pirates of the Carribean på tv4+, äter glass och har vetekudde på magen. Riktigt skönt. Bara slappa, inte göra någonting. Förutm att vara barnvakt åt min 15 åriga bror...

Igår var det avslutning. Sen på kvällen var jag och några andra hos Becka. Vi spelade julklappsleken. Eller Pakkespiel som Elise säger. Om det stavas så. Jag kan inte danska. Jag fick inte de sakerna jag ville ha. Men det var kul iallafall. För alla var så tävlingsinriktade. Eller en sak fick jag som jag ville ha, två tabletter som ska göra att man dansar bättre. Jag tyckte att det lät intressant. Kul att se ifall det funkar.

Nackdelen med Musikhjälpen är att jag saknar min musik, för jag lyssnar mest bara på musikhjälpen. Så imorgon ska det bli lite skönt faktiskt att få lyssna på min musik, Markus, Lasse, SfG, Ark, Guild och alla.

Nu är reklamen slut och jag ska fortsätta se på film.

Kommentarer

Skänk en kommentar till inlägget här:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Den faktiska kommentaren:

Trackback
RSS 2.0