Killar och The Ark

En av de få saker som är jobbig med att vara hos mormor och morfar är att de alltid ska fråga om jag har någon kille. Vad ska jag svara? "Nej morfar, jag har ingen kille. Eftersom jag är för ful, fet, jobbig och äcklig. Det är ingen som vill ha mig, ingen som någonsin kommer vilja ha mig. Jag kan dröma. Men det kommer aldrig vara någon som vill ha mig. Så snälla, sluta fråga, jag kommer aldrig kunna svara ja på den frågan."

Idag när jag satt på bussen till skolan började jag tänka min favorit tanke. The Ark, att de ska släppa nytt album. Jag satt och funderade på hur jag skulle köpa skivan, att få ringa till Ida och Elise och prata om skivan. Diskutera deras nya låtar, hitta nya låtar att älska. Bli nerknarkad, inte kunna stoppa. Jag satt där på bussen och log för mig själv. Jag älskar att tänka den tanken att det snart kommer en skiva med The Ark, och en turné, och en sommar som helt kommer vara i The Arks tecken. Det kommer bli underbart <3


Kommentarer
Postat av: Elise

JAG VILL HA DIG, ALLTID <3

Vad ska vi med killar till när vi har varandra? :*



Jag längtar massor till nya skivan! <3

2009-12-10 @ 13:32:43
URL: http://suspektfiskboll.blogg.se/

Skänk en kommentar till inlägget här:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Den faktiska kommentaren:

Trackback
RSS 2.0