Inte vilken dag som helst!

Idag är inte vilken dag som helst, det är Elise dag idag! Idag är dagen då hon fyller 18 år, en massa massa grattis till Elise!



Du är underbar flicka, nu har vi känt varandra i snart två år skulle jag tro. Två år är ingenting egentligen, ändå är du en så självklar del av mitt liv. Även att det är massa mil mellan oss är du så nära mig. Vi har så mycket minnen, Liseberg första gången vi träffades, de gångerna du har varit här, när jag och syster åkte till dig, när vi träffade Ola Salo, i höstas när jag och Ida var hos dig. Och alla våra sms och våra samtal. Jag älskar dig vännen och jag hoppas att din dag blir bäst idag, och att du och jag får många många fler minnen tillsammans!

Kommentarer
Postat av: I

Villken liten sötis!!

2009-12-12 @ 13:19:29

Skänk en kommentar till inlägget här:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Den faktiska kommentaren:

Trackback
RSS 2.0