I dom så ser jag att jag faktiskt är glad


"Svarta fasader står som speglar när jag tittar I dom så ser jag att jag

Faktiskt är glad, det har inte hänt sen inte vet jag.

Svarta fasader står som speglar vinkar in en av alla gula bilar sen

Klubb, klubb, klubb o jag börjar bli jättefull."

Den där biten av Markus Krunegårds låt New York gick jag och hade på hjärnan när jag var ute och gick förut. Den stämmer in litegrann. Okej, nej jag är inte i New York. Men jag är faktiskt glad, det har inte hänt sen inte vet jag. Det har snöat massor, eller ganska mycket. Och det var nog ett par år sedan jag såg så här mycket snö, med löften om att den kommer ligga kvar. Förra vintern försvann snön lika snabbt som den kom.
  Och en kille har sagt att han gillar mig. Jag vet inte hur mycket sanning det ligger i det. Men just nu vill jag tro på det, för jag vill känna mig omtyckt. Bara ett litet tag till. Även om det inte blir något av det. Och snart är det lov och jag ska fira nyår hos den bästaste Ida jag känner och det ska bli mysigt och jag använder inte alls mycket och.

Kommentarer

Skänk en kommentar till inlägget här:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Den faktiska kommentaren:

Trackback
RSS 2.0