Få timmars sömn

Jag lyckades äntligen somna sedan. Och fick ungefär två och en halvtimmes sömn. Lustigt nog har jag orkat igenom dagen, visserligen har jag nästan somnat på vissa lektioner. Det är inte så bra att se på film när man är så trött. På bussen stendog jag också.

På engelskan, den första lektionen, hade jag utvecklingssamtal. Det gick bra, men tog lite längre tid än tänkt. Jag och min lärare satt och diskuterade ett bra tag. Allt från benhinnor till att jag klagade på en lärare och mycket därimellan. Jag fick också reda på att jag kommer ganska säkert få en plats om vi får ha några veckors APU utomlands! Hoppas verkligen att vi får åka också och att pengarna inte är slut. Och så får jag hoppas på att jag kan få åka till Tyskland. Det skulle vara kul att få öva på tyskan. Men det kommer antagligen bli Scotland eller Holland. Eller whisky eller hasch som pappa sa. Höhö.

Kommentarer

Skänk en kommentar till inlägget här:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Den faktiska kommentaren:

Trackback
RSS 2.0