Muusik!

Idag var jag på skivmässa! Jag handlade alldeles för mycket tror jag. Det första som hände var att jag hittade en LP med Queen, sen en Thin Lizzy singel till syster, efter det en David Bowie LP och det sista blev två skivor. Scouting for Girls och Ingenting. Bra skit.

Det var rätt mysigt att gå runt där, kika lite i några av de miljoner backar med LP.skivor som fanns där, strosa omkring och leta efter en ny back att dyka ner i, titta på alla fantastiska nördar som var där. Jag gillar det. Me like nörd!

På kvällen åkte vi till några gamla kompisar, det blev väldigt tidigt eftersom att alla nästan låg över bordet och var jättetrötta. Nu ska jag lyssna på en av mina skivor och sova. Hoppas på att få sova hela natten.

Kommentarer

Skänk en kommentar till inlägget här:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Den faktiska kommentaren:

Trackback
RSS 2.0