Musik

Idag har jag lyssnat på Motoby's nya skiva. Jag var inte hemma igår, så det blev idag. Med skivan fick jag ett tack kort, oerhört gulligt! Och den var väldigt underbar. Väldigt fin. Som Motoboy alltid är. Hans texter ger mig rysningar. Hans röst ger mig rysningar. Det är så vackert. Verkligen att rekommendera. Jag ska lyssna på den igen när jag går och lägger mig. Och läsa Ett ufo gör entré, av Jonas Gardell.
Jag såg på Dom kallar oss artister från igår nyss, jag såg det igår också. Men jag var tvungen att se om det idag. Det var sådär The Ark humor. "som en striptease, fast där du klär på dig igen. När du tagit av dig byxorna drar du på dig ett par knälånga shorts." Och musiken var väldigt bra. Jag gillade Take a shine on me. Och Stay with me kommer bli häftig live. Ola är söt i sin nya frisyr. Som WATA, fast vuxnare. Jag gillar det. Även att det är lite ovant att se honom i kort hår och utan skägg. Jag gillade skägget, det var mysigt.

Kommentarer

Skänk en kommentar till inlägget här:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Den faktiska kommentaren:

Trackback
RSS 2.0