Motoboy spelar i Linköping

På torsdag spelar Motoboy på Ryds Herrgård i Linköping. Jag vill så gärna gå dit. Men jag är varken student eller 18. Fasen. Sist han spelade i Linköping var 2008, då spelade han på Skylten. Ett drogfritt ställe för ungdomar. Det var väldigt mysigt. Men nu kommer det roliga, samma dag spelade Johnossi i Linköping, på ett studentställe, jag gissar att det var på Ryds Herrgård. Och Motoboy pratade om det under konserten. Att det var ett studentställe och att han och alla vi som var och tittade på honom skulle gå dit och slå ner studenter. Är det inte ganska kul då att när han spelar i Linköping den här gången spelar på ett studentställe?

Jag lyckades filma när Motoboy pratade om just det här. Jag skrattar lika mycket varje gång jag tittar på det! Pratet kommer efter låten :)




Jag vill så himla gärna gå på konserten! Och det taskiga är att jag skulle kunna göra det om jag fyllde år två veckor tidigare. Aaargh!

Kommentarer

Skänk en kommentar till inlägget här:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Den faktiska kommentaren:

Trackback
RSS 2.0