Lycka

Det absolut bästa som finns är nog när man kan göra en person lycklig. Det finaste man kan få höra är att man gör någon lycklig. När man ser ögonen glittra på den person man älskar. Det är iallafall något av det som gör mig lyckligast, när jag ser att jag gör någon skillnad, att jag kan göra någon lycklig.

Jag tror att det är lite därför som The Ark har fängslat mig så hårt. De pratar mycket om lycka och det är vad de förmedlar. En känsla av lycka, sprider lycka omkring sig och tittar man noga kan man nästan se den komma tillbaka till dem när de spelar. 

Det vackraste som finns är ett par ögon glittrandes av lycka.

Kommentarer
Postat av: Rosa

sv: Haha, jaa, men det är så härligt de där stunderna! Även om man känner sig ganska knäpp. Så är det härligt! :)

2010-06-10 @ 21:34:28
URL: http://enrosagnu.blogg.se/

Skänk en kommentar till inlägget här:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Den faktiska kommentaren:

Trackback
RSS 2.0