Näh, jag har inget att skriva idag heller

Jag är förkyld. Näsan är igentäppt, ögonen rinner och huvudet är en bisvärm. Febern har försvunnit iallafall. Jag är sjuk och jag vill tycka synd om mig själv en stund. Då känns det lite bättre. Men nu borde jag gå och lägga mig. Höll på att gå och lägga mig innan tio, då kände jag mig rätt misslyckad. Sen ringde Elise. Pappa tyckte att vi pratade länge. Vadå, det var ett ganska kort samtal. 45 minuter. Eller vi har pratat längre. Ganska många gånger. Det är inte svårt.

Har varit hos mormor och morfar idag, många som fyller år. Mycket diskussioner med kusinerna. Mycket OS, och sport. Värumsvallen (eller vad den nu heter?) nämndes många gånger. Jag höll på att börja garva varje gång. Men jag fattade inte riktigt varför, förrän senare. Det är ju för att Ola nämner den i ett klipp på youtube när han försöker prata stockholmska. Vilket är väldigt roligt.

Kommentarer
Postat av: Elise

Han är coolast där 8)

Och ja, det var ett kort samtal, 45 min är ingenting för att vara oss! :O

2010-02-28 @ 22:44:47
URL: http://suspektfiskboll.blogg.se/

Skänk en kommentar till inlägget här:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Den faktiska kommentaren:

Trackback
RSS 2.0