Avskedsturné

Jag är så otroligt ledsen. The Ark ska lägga ner. Egentligen inte så oväntat, men ändå så hemskt. Jag vet inte hur många gånger jag har funderat över hur det skulle vara, men jag var alltid i tankarna över 30 och det skulle inte vara så farligt, för då skulle jag inte behöva dem. Nu är de fortfarande en del av mitt liv.

Inget oväntat, jag är ledsen och ser inget positivt. Jag är rädd för hur det ska bli efter sommaren.

Men allt som The Ark har gett mig är ovärdeligt och de kommer alltid vara en del i mitt liv och de kommer alltid vara det allra bästa som har hänt mig. Jag älskar dem så sjukt jävla mycket. De har lärt mig massor och räddat livet på mig säkert flera gånger om. Att ett band kan betyda så här mycket är sjukt.

Jag älskar er, och det var för erat bästa och jag hoppas att vi fortfarande kommer få se mycket av er.
Ikväll ska jag skriva om ett av de bästa ögonblicken i mitt liv, 8 augusti 2009.

Kommentarer

Skänk en kommentar till inlägget här:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Den faktiska kommentaren:

Trackback
RSS 2.0