Truls

Idag kunde man läsa på alliwantistheark.blogg.se att Martins son ska heta Truls. Det är gulligt tycker jag :)

Större delen av den här dagen har jag suttit och klurat med min fotobok. Det blev ungefär som en biografi om The Ark. Och lite minnen från konserterna jag har varit på. Kom på nu att jag inte hade med JCS :O Får skriva med det senare.

Näh, jag vet inte vad jag ska skriva längre. Det är anledningen till den dåliga uppdateringen. Och att jag somnade väldigt tidigt i fredags och inte var hemma hela dagen igår. Men om man säger väldigt tråkiga inlägg istället då.

Kommentarer
Postat av: Ida

Ja Truls är väldigt sött.. Trots att jag bara får en hund framför mig när jag tänker namnet Truls. :P

2009-09-06 @ 23:26:29
URL: http://justanotherfool.blogg.se/

Skänk en kommentar till inlägget här:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Den faktiska kommentaren:

Trackback
RSS 2.0