The Ark quiz, alla rätt såklart ^^



Hittade ett quiz om The Ark, självklart var jag tvungen att göra det. Och självklart fick jag alla rätt. ^^ Hade jag inte fått det hade jag inte lagt ut denna, det hade varit pinsamt om jag inte hade kunnat alla. Det var dessutom väldigt lätta frågor. Vill du också göra testet? Gör det Här.

Det var två frågor som jag inte var riktigt överrens med. En var om vilka som hade barn, nu är det ju alla utom Ola. Där fanns det bara med Jepson och Sylle. Men det är väl inte helt nytt gissar jag. Sen var en fråga vad kallar The Ark sina fans. Vad jag vet är det vi fans som kallar oss så, inte att de kallar oss för det. Eller?

Vi fick sluta tidigt idag så jag hann med tidiga bussen hem. Var himla skönt att komma hem tre timmar tidigare än väntat. När jag kom hem åt jag smörgåstårta (som jag köpte i skolan, mums var den, tack så mycket :) ) och tittade på Girls just wanna have fun, som jag lånade av en kompis för typ tre veckor sedan ^^ Den var lite söt. Inte lika sorglig som The Green Mile som tur var. Tips: Titta inte på slutet på The Green Mile preics innan ni ska sova. Man blir ledsen och får konstiga drömmar.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Sv: Jag är väldigt tacksam för att du la upp det där klippet ^^ Det var en otroligt bra konsert:)

2009-09-10 @ 07:12:13
URL: http://kestrels.blogg.se/

Skänk en kommentar till inlägget här:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Den faktiska kommentaren:

Trackback
RSS 2.0