Håkan på Liseberg :)

Jag vaknade för tolv timmar sen, efter att ha sovit cirka fyra timmar. Jag sov hos Elsa och hon skulle till golfbanan vid tio. Så även att vi hade kommit hem vid fyra var vi tvugna att gå upp. Igår var helt underbart. Såhär dags stod vi framför stora scenen på Liseberg och tittade på Håkan. Eller jag fick mest lyssna, jag är för kort för att se ordentligt. Jag hade väldigt ont i nacken och ryggen när konserten var slut.

Konserten var iallafall helt fantastiskt bra. Fullt ös från första låten, som var Tro och Tvivel. Publiken var med jättemycket, Håkan var glad och energisk, bandet spelade bra. Egentligen var konserten nog ganska lik den på P&L, men minns inte så mycket av den, jag var för trött då. Den här konserten slog den med hästlängder.

Bäst: Känn ingen sorg för mig Göteborg och Nu kan du få mig så lätt
Sämst: Måste något vara sämst så blir det att man inte hörde mycket av Håkan själv. Om det berodde på att publiken sjöng så högt eller om hans mick var konstigt vet jag inte, men hade varit kul att höra honom emellanåt.

Jag hatar att jag älskar dig




Hurricane Gilbert

 


Nu kan du få mig så lätt



Kommentarer

Skänk en kommentar till inlägget här:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Den faktiska kommentaren:

Trackback
RSS 2.0