Friday I'm in love

Imorse spelade de Friday I'm in love på radion. Jag gillar för det mesta p3's musikval. Visst spelar de alla dåliga populära låtar också, men de har mycket bra musik också. Som sagt, de spelade Friday I'm in love imorse. Jag har hört den förut, såklart, men har inte reflekterat över den riktigt. Men den är väldigt mysig. Jag har gått och sjungit på den hela dagen, eller inte sjungit kanske. Men haft den i huvudet hela dagen iallafall.

Upptäckte nu att den inte går att bädda in, väldigt synd. men här är länken till den iallafall.

Idag har jag haft choklad och konfektyr. Det är en farlig kurs. Hur man än gör blir det så att man går och små äter massa godis. Man måste ju smaka på allt man gör. Idag gjorde vi brownies i min grupp, de blev väldigt kladdiga men säkert oh så goda! Smakade bara på smeten, typ. :)


Kommentarer

Skänk en kommentar till inlägget här:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Den faktiska kommentaren:

Trackback
RSS 2.0