Hela livet var ett disco

Oj vad många inlägg det blev idag då :)

Jag kikade in på Markus Krunegårds myspace nyss. Hittade hans musikvideo till Hela livet var ett disco, som jag inte hade sett. Men den är bra tycker jag. Titta själva!



Sedan hittade jag via youtube klippet musikvideon, med Markus kommentarer på. Ganska intressant faktiskt. Tyvärr minns jag inte riktigt vad han sa, jag lyssnade mest på hans dialekt. Och funderade över att han inte har någon dialekt när han sjunger. Men när han pratar hörs det tydligt var han kommer ifrån :) Jag brukar inte gilla om Norrköpingsdialekten, men jag får nog börja ändra mig på den punkten. Haha.

Musikvideon med Markus kommentarer
http://www.universalmusic.se/video.aspx?bcpid=27366158001&bclid=29122653001&bctid=34901238001


Kommentarer

Skänk en kommentar till inlägget här:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Den faktiska kommentaren:

Trackback
RSS 2.0