Florence Valentin till Linköping








Läste precis att Florence Valentin spelar på L'Orient 25 november. Inträde 100 kr. Antagligen 18 års gräns. Varför kan de inte spela någonstans dit jag kan gå? Florence Valentin är ett av de bästa livebanden. De lyckas få fart på hela publiken och det är så himla skön stämning. Love säger så kloka saker också som är värt att lyssna på. Ett hel mysigt band! Har dock inte lyssnat så mycket på dem senaste tiden. Inte för att musiken är dålig, jag har haft annat att lyssna på bara..

De två översta bilderna är från Peace and Love. En av de varmaste konserterna jag varit på. Den understa är från Norrköping. En av de roligaste konserterna jag varit på.

Och nu borde jag sova. God natt.


Kommentarer

Skänk en kommentar till inlägget här:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Den faktiska kommentaren:

Trackback
RSS 2.0