Bra nyheter på en dålig dag!

The Ark will enter the recording studio next week and hopefully some sort of Blog/Studio Diary will be up and running as soon as possible. Im pleased to say that a new official website is also in the making.

The band also sends their best to all of you out there! They are rehearsing their new songs as i write this, yeehhaa!

/Fredrik

Äntligen säger jag. Jag kan inte säga hur mycket jag längtar efter det nya albumet! Och hoppas att bloggen kommer bli av och att de skriver mycket i den! Jag längtar, längtar, längtar. <3

Och en ny hemsida är nästan på tiden. Den är inte den bästa av hemsidor. Eller inte uppdateringen iallafall. Texterna till Prayer For The Weekend finns inte ens ute där än. Det är något konstigt med det albumet. Det finns inte ute på Spotify heller. Jaja.

Jag drömde om Ola inatt förresten. Han och Per skulle ha en konsert här i vår lilla by, och jag och jag tror det var Elise också skulle gå på den. När vi snart skulle gå dit konserten skulle vara kom Ola in genom ytterdörren när jag springer ner för trappan som är mittframför våran ytterdörr. Jag får en snabbkram, som om vi kände varandra (?). Sen går vi upp och sätter oss vid matbordet, Elise sätter sig där också och vi börjar prata om The Ark. Ola var jättesöt och snäll. Just det, han hade kläderna som han hade i Sundsvall förra året, guldiga byxor och en kort guldig jacka. Vi pratade om lite allt möjligt som hade med Ark att göra, sedan frågar jag honom om han inte kan ha änglavingarna nästa turné, för han är så snygg med dem. Han skrattar lite och säger att han ska fundera på det. Sedan tror jag det var dags för Ola att ge sig iväg för konserten, så han springer iväg (hm, känner jag igen det? ^^) och jag vaknar upp, självklart.

Det var en mysig dröm. Förstår inte varför jag vaknade, för klockan var bara fem. Men jag somnade om och drömde om bananer, när jag vaknade trodde jag verkligen att vi hade bananer hemma. Så när jag gick upp och skulle hämta en banan ur fruktskålen blev jag jättebesviken.

Idag gjorde jag skum på Choklad & konfektyr, med smak av Jens. Krusbär. (lät inte perverst, det är bara så att Jens är ett krusbär, det vet väl alla? :P ) I form av skor och traktorer. :)

Kommentarer
Postat av: Rosa

Härliga nyheter! :D



Mysig dröm också! Han är snäll mot dig i dina drömmar iaf ;D När jag drömt om honom har han tagit min ponny, blivit arg för att jag stört honom och slagit mig i huvudet med en stekpanna, bland annat x)

2009-10-09 @ 09:43:03
URL: http://olasalosuperstar.blogg.se/
Postat av: Arturponken

Fina nyheter, ska bli så himla spännande med ett nytt Ark-album! :D

2009-10-09 @ 11:28:50
URL: http://jonasartur.blogspot.com/
Postat av: Natalie

Längtar halvt ihjäl mig till nya albumet!

2009-10-18 @ 19:46:51
URL: http://marianova.com/users/ecmeralda

Skänk en kommentar till inlägget här:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Den faktiska kommentaren:

Trackback
RSS 2.0