P3 live session- Markus Krunegård

Jag satt och lyssnade på p3 live session med Markus Krunegård. Det var direktsänt igår, och väldigt roligt. De hade grävt fram massor med låtar m.m. som Markus hoppades hade försvunnit. När de hade hittat en hiphop låt sprang Markus bort från scenen. Men han kom tillbaka igen. Det var riktigt underhållande. Jag satt och skrattade större delen av tiden.

Han är söt, och det var väldigt underhållande. Det är ett tips att lyssna om ni inte har något annat för er!
Inlägget om alkohol får vänta. På lördag kanske. Nu ska jag sova, god natt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: jag har inte sett eller läst ngt mer om TV-inslaget :/ hoppas att de skriver på bloggen :)



jaa, det är väl inte lika blickfångande rubrik med typ "Jepsons konstvernisage enastående" än "Ola Salo skrev mässa i gymnasiet", bara förslag, men iaf :/ Ingen vet ju typ vilka de andra är för att tidningarna hela tiden skriver om Ola, positiva och massa negativt... När jag blir journalist ska jag skriva om HELA bandet :D

2009-11-05 @ 23:21:28
URL: http://olasalosuperstar.blogg.se/

Skänk en kommentar till inlägget här:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Den faktiska kommentaren:

Trackback
RSS 2.0