Anledningen till att jag tittar på VH1 och inte MTV

På morgnarna äter jag frukost framför tvn. Eftersom det är mest tv-shop klockan sex på morgonen tittar jag på VH1. Inte MTV. MTV spelar bara ny musik. VH1 spelar ny musik, blandad med gammal musik som man inte hade en aning om att den fanns. De spelar lite allt möjligt. Det tråkiga är att de inte spelar någon svensk musik. Hm, undra varför. Haha.

Iallafall. För ett par dagar sedan var det en video med 4 non blondes och låten What's up. Jag fastnade verkligen för den låten. Riktigt mysig. Sedan kom Wire to Wire med Razorlight, den är visserligen ganska ny och jag har hört den innan, men den är bra. Varsegoda att lyssna!






Kommentarer

Skänk en kommentar till inlägget här:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Den faktiska kommentaren:

Trackback
RSS 2.0