Sluss





Igår hade jag inte mycket att göra, så jag började leka lite med photoshop. Först ändrade jag mest bara lite ljus och sånt, sen hittade jag något kul så att bilden blev så här (bilden ovanför). Tyckte att det blev rätt coolt faktiskt. Någon som håller med? Det ser lite ut som att det är olja istället för vatten. Kanske borde berätta vad den förestället också. Det är en av slussarna i Berg utanför Linköping, och här håller den på att öppnas så det svarta är vatten.

Måste bara skryta lite. Idag har jag varit så duktig. Först cyklade jag till min kompis som bor typ en och en halv mil härifrån, när jag kom dit så red vi. Vi red typ dresyr så jag kommer ha jäkligt ont i morgon eftersom att jag inte rider så ofta längre. Och efter det cyklade jag hem igen. Så nu känner jag mig stolt. Blir nog en tidig kväll ikväll, är helt slut nu.

Kommentarer

Skänk en kommentar till inlägget här:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Den faktiska kommentaren:

Trackback
RSS 2.0