Mycket gjort

Nu känner jag att jag börjar få lite mera gjort igen. Jag orkar lite mer igen. Igår städade jag, tränade som jag hade bestämt och letade efter lite till smörgåstårtan. Idag har jag bokat bussbiljett hem från Helsingborg efter att vi sett Ola, sökt två jobb och varit ute och gått. Nu är det bara Magnus kvar ikväll så är jag klar. Magnus Betnér är på femman fem i tio ikväll, såg halva i lördags, så ska se första delen idag.

Imorgon ska vi till Bergs slussar, ska bli kul, om det inte regnar. När jag kommer hem ska jag försöka träna igen. Jag måste komma igång med träningen igen, har varit alldeles för lat sista tiden nu!

Kommentarer

Skänk en kommentar till inlägget här:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Den faktiska kommentaren:

Trackback
RSS 2.0