Klassen

Imorgon är det skolavslutning. Det känns som att det var någon månad sen jag började gymnasiet, men det har gått snart ett år. Ett riktigt kul år. Det känns konstigt att några människor kan komma att betyda så mycket under bara ett år. Men iförsej så träffas vi nästan varje dag, så det kommer bli konstigt att inte träffas så ofta under sommaren. Hoppas bara att vi träffas ett par gånger!

Det här är verkligen den bästa klassen jag gått i någonsin, och då menar jag egentligen inte bara våran klass, utan paralell klassen också. Alla är så speciella och underbara på sitt vis. Min flykt från Åtvidaberg lyckades på bästa sätt. Visst att jag saknar vissa, men det är långt mycket bättre i den här klassen! Här får man vara som man vill utan att någon stör sig, för alla har så starka personligheter och alla får plats!

Tack för ett underbart år, och Kula vi kommer sakna dig nästa år!




Kommentarer

Skänk en kommentar till inlägget här:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Den faktiska kommentaren:

Trackback
RSS 2.0