Florence Valentin


Florence Valentin är ett av de band som ska bli roligast att se på Peace and Love. Jag har sett de tre gånger innan. En gång som förband för The Ark. Andra gången på Nykvarnsfestivalen och förra gången i Norrköping på något som Ung NT arrangerade. De två gångerna då jag sett "bara" Florence har det varit så himla skön stämning på konserterna. Alla dansar och sjunger med och det är sån där go' stämning. Sedan säger Love så vackra och tänkbara saker också. Det är alltid intressant att få höra vad han har att säga. Idag har jag faktiskt lagt ut ett par klipp på youtube från Norrköpings konserten. Sök bara på Florence Valentin 15/5. Ett av klippen råkade jag filma åt fel håll. Nu har jag lärt mig att inte vrida kameran när jag filmar.

Kommentarer

Skänk en kommentar till inlägget här:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Den faktiska kommentaren:

Trackback
RSS 2.0